Direktlänk till inlägg 31 mars 2016

Försov mig

Av Erika Green - 31 mars 2016 22:45

Finns det nått värre än att starta dagen med att försova sig??
Vaknade av att klockan ringde men tänkte jag skulle gå upp på nästa ringning. Yeah right! Sten slockna och vaknade när jag egentligen skulle satt mig i bilen och kört!
Var bara att fort in i duschen å så iväg! Hämta en längst vägen å så på gruppsamtal! Kom dock bara någon minut försent! Är ganska bra på det att inte komma så allt försent även om jag försovit mig!
Så var det då 1,5 h samtal.
Ringde han jag köpte Sverre (bilen) av och hörde om han var hemma så jag kunde åka och hämta sommardäcken. Gick ju fint! Men wow för några däck! Tycker vinterdäcken var stora, men dessa var ännu större! Å jag som skällde lite på Kim häromdagen för att han påstod att jag inte skulle klara att byta dom själv! Han hade rätt! Hade nog klarat det med lite jävlar anamma, men då hade jag också blivit liggande 2 dagar i smärta! Inte värt det. Märkte också att jag inte har så mycket till handbroms kvar så frågade fint om inte Kim kunde fixa den för mig inom kort?
Åkte till Kims jobb och frågade om han hade tid att byta däcken för mig. Inte just då men la av däcken och åkte till en god vän för att tjöta och dricka lite kaffe. Alltid lika trevligt att träffa henne?
Sen var det tillbaka till Kims jobb å få byta däck å äta lite frukost. För det hade jag inte fått gjort än!
För en knasig dag.
Hade även en helknasig dröm/mardröm inatt. Hatar när det kommer sånna perioder med livliga jobbiga drömmar som jag inte klarar släppa under dagen helt, utan den ligger å gnager i huvudet helt tills jag ska lägga mig igen och så är jag orolig för att drömma ytterligare en sådan dröm...

Nu blir det filmkväll med Kim före det är natten?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Green - 4 maj 2016 21:57

Fick sovmorgon idag. Det var välbehövligt ska jag säga. Gick dock upp strax efter 9. Men men. Hade ett möte idag med min handledare på Heart, dps och nav. Min saksbehandlare på nav är tydligen sjukskriven typ 1 år så chefen på nav dök upp på dagens...

Av Erika Green - 3 maj 2016 19:04

Förra veckan fick jag samtal från sjukhuset att jag fått godkänt till att börja på dom nya medicinerna. Fick en tid idag för att lära mig hur jag ska sätta dessa sprutor på mig själv framöver.  Men först hade jag fått tid till att ta röntgen av hjä...

Av Erika Green - 13 april 2016 22:08

Denna helgen har verkligen varit fullbokad!   Startade redan på onsdagen. Då var det dags før vaccination och sedan yoga. Eftersom jag inte visste att man får både ont och en arm som ær oanvändbar så tänkte inte jag på det. Yogan gick som den gjo...

Av Erika Green - 5 april 2016 20:06

Vaknade I morse med tät näsa. Kände mig inte förkyld eller nått, bara näsan som vad tät. Jihu.. Smart som jag är också så hade jag ställt klockan på 7.30 istället för 6.30. Så jag gick upp 7.45 eftersom att jag alltid znoozar 15 min. Bara ja men sma...

Av Erika Green - 4 april 2016 23:59

Hade återbesök på revmatologiska i kristiansand idag. Hade 2 tider. Först hos en fysioterapeut och sen hos läkaren. Fysioterapeuten var väldigt bra. Han var faktiskt svensk! Började prata om olika typer träning och sånt. Sen skulle vi mäta hur myc...

Presentation


Hej!
Mitt namn är Erika.
Den här bloggen handlar om mig och mitt liv, min familj och mina djur.
Är inte den bästa på att skriva, men skriver rakt från hjärtat och tankarna.
En kommentar eller fråga är alltid lika uppskattad!
Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards