Alla inlägg under juli 2012

Av Erika Green - 31 juli 2012 10:41

Hade en konstig dröm i natt! Jag tror ju på att drömmar betyder nått! De finns en anledning till att man drömmer nått! Men anledning till min dröm i natt, eller vad den betyder kan jag inte komma på mer än att saknaden är otrolig!
Jag drömde att pappa kom tillbaka! Han hade vart sjuk, men han hade inte dött! Va nått konstigt med forskning eller nått!?
Jag hade Aylo, och han va 3 månader gammal! Men de va bara 6 år sen i min dröm som vi fick reda på att pappa dött,och i verkligheten är de 10 år sen!
Min dröm va så otroligt verklig! Jag kramade honom och jag grät,tårarna bara forsa ner för mina kinder!
Och jag sa till honom: I 6 år trodde vi du va död! 6 år pappa! Gud vad jag har saknat dig! Saknat att bara kunna säga pappa! Jag älskar dig pappa!
Han bara höll om mig och svarade: Jag älskar dig med!:'(
Min dröm va så verklig! :'(
Han såg precis ut som han gjorde innan han
Blev sjuk! Bara lite lite längre hår! Ända som skiljde sig va att han hade på sig en brun rock av nått slag! I mocka tyg eller nått!
Herre gud! Ville inte vakna,den va så otroligt verklig:'(
När jag väl vaknat och insåg att de bara var en dröm, då forsa tårarna ner för mina kinder!:'(
Men pappa jag älskar dig verkligen! Kommer aldrig sluta älska dig eller glömma dig! Finns två pojkar i mitt liv som alltid kommer finnas där och de e du pappa och lille Aylo<3


Ja, va de en mardröm eller en önskedröm? Eller vad kallar man de? Någon av er som läser min blogg som kan hjälpa mig att tyda min dröm? Har nån teori själv men vill höra era! Så snälla, läser du detta, så kommentera vad du tror!

Av Erika Green - 30 juli 2012 23:57

I lördags kom de hem en ny familjemedlem till oss. En kompis till våran schäfer! En ny schäfer! En hane på 5 år! Nemo heter han! Otroligt lik sparco på massa olika sätt! Hur go som helst e han!:-)

Av Erika Green - 28 juli 2012 00:38

Precis lagt mig i sängen och vad händer då? Jo hemska bilder kommer upp i huvudet! De bara hugger i hjärtat på mig!:-( trodde jag hade "kommit över" de som hänt?! Tydligen inte helt! Ibland undrar jag om jag nånsin kommer klara släppa de helt? "Only time can tell"!
Försöka tänka på nått jag älskar att göra! Hm, älskar min underbara häst och hur roligt vi har det ihop! :-)
Hemska tankarna tränger igenom ändå!
Nä fan! Dra täcket över huvudet och hoppas de försvinner!

Av Erika Green - 27 juli 2012 10:35

Åh! Mammas lille prins somna vid 21 igår och vakna vid 6 i morse! Och älskling tog han då och gav mat och fick han att somna igen! Så jag behövde inte gå upp före nästan 9:-D så som tack städade låg hela huset så älskling slapp hjälpa till:-D

Här kommer lite bilder på prinsen:-) underbart att se de leendet när man vaknar:-D<3<3<3

Av Erika Green - 27 juli 2012 09:02

Fick svärmor till att passa lillen några timmar igår. Lämnade han vid halv 4!
Åkte hem och hjärtat började klippa gräset medans jag tog kantklipparen runt hagen! Herre gud vad mycket de e längst vägen! Låg ett träd i vägen så kunde inte bli färdig för klarade inte dra bort de själv!
Efter klippningen gick vi in och tog en behövlig dusch!
När vi skulle hämta lille prinsen stannade vi på mat! Blev kycklingsallad! Gott!

Av Erika Green - 25 juli 2012 21:27

Gud va varmt de har vart idag. Aylo är jätte gnällig för värmen! Stackare. Han sov från halv 11 igår till kl 3 i natt och sen sov han jätte lite åt gången.
De går inte att få de svalt inne hur många fönster vi än har öppe... hoppas de inte e lika varmt imorgon bara!

Har lånat grästrimmern av svärfar, så va ute och började ta runt ena hagen, men herre gud va mycket de va! Och massa ormbunkar! Jobbigt men ett måste! Inte alls långt kvar till min lilla flicka kommer hem:D sen kommer en annan "liten" flicka som jag ska låna/ha på foder i 1 år! Kommer bli så skoj att äntligen få hem hästar! Gud så jag längtat! Lilla gjafar kommer inte hem fören nästa år:( valde att låta honom va kvar där han e för han har blivit så otroligt fin i exemet och vi har väldigt mycket knott i år så känns väldigt elakt att ta hem honom då! Dom som har honom sköter honom otroligt bra! Känns väldigt skönt att veta!
Funderar på att åka ner några dagar tidigare innan dopet för att få umgås lite med honom! Blir ju inte att jag kan åka till Sverige sen när flickorna kommer hem! Tror knappast hjärtat har lust att ta dom en helg:P

Åh nu är äntligen maten klar! Ska bli väldigt gott med kyckling, ris och sås! Kolla en bra film och mysa med hjärtat:)

Av Erika Green - 24 juli 2012 12:35

Haha måste bara lägga upp bilderna på lille Enzo och Aylo! Tror lille Enzo ser Aylo som sin lille bebis! Väldigt ofta han lägger sig och sover jämte Aylo i soffan! Och i bilen hoppar han fram och lägger sig jämte bilbarnstolen! Underbara e dom!<3

Av Erika Green - 24 juli 2012 12:27

Ja. Två nätter i rad nu har lille bus Aylo inte sovit ordentligt. Vaknat var tredje timme ca och skrikit, så jag och hjärtat har tagit varannan gång. Hade ju barnvakt i lördags och då hade han somnat vid 22 och vaknat 7.30 Fast då hade han sovit ganska dåligt några nätter i rad innan. Så nu hoppas både jag och hjärtat att han somnar tidigt och sover till i alla fall 6!
Men men! Han växer så de knakar och aptiten är på topp! Nu har han storlek 62 så
Är en stor pojke.
Han är dock lite rasslig i halsen och har lite lätt hosta! Låter som slemhosta! Han va väldigt klibbig och små svett igår kväll så tror han hade lite feber! Pigg och kry idag så ingen fara:p
Varje morgon när man säger hej till han ler han så! Haha de värmer så gott när han ler så!

Presentation


Hej!
Mitt namn är Erika.
Den här bloggen handlar om mig och mitt liv, min familj och mina djur.
Är inte den bästa på att skriva, men skriver rakt från hjärtat och tankarna.
En kommentar eller fråga är alltid lika uppskattad!
Enjoy!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards